Noi profile profesionale în activitatea în beneficiul grupurilor dezavantajate
 
Program încheiat
Specificul muncii în beneficiul grupurilor dezavantajate impune dezvoltarea de noi profile profesionale. În ultimii ani s-au definit tot mai bine astfel de profile, prezența mediatorului, a animatorului, a facilitatorului sau a mentorului în activitățile de dezvoltare comunitară devenind aproape o condiție. Proiectul realizează o analiză a acestor noi profesiuni, pornind de la experiența României, Portugaliei și Franței.

 
 

Coordonator de program:
Rarița Szakáts

Perioada de desfășurare:
2003 - 2004

Acoperirea geografică:
România, Franța, Portugalia

Finanțatori:

Agenția Națională SOCRATES, Programul Grundtvig 2

Parteneri:
- Secretariatul Intercultural/Secretariado Entreculturas, Ministerul Educației, Portugalia
- Centrul de Resurse "Actions Educatives en Milieu Difficile" (CRAEEMD), Franța

Rarița Szakáts

Specificul muncii în beneficiul grupurilor dezavantajate impune dezvoltarea de noi profile profesionale. În ultimii ani s-au definit tot mai bine astfel de profile, prezența mediatorului, a animatorului, a facilitatorului sau a mentorului în activitățile de dezvoltare comunitară devenind aproape o condiție. Proiectul realizează o analiză a acestor noi profesii, pornind de la experiența României, Portugaliei și Franței.

 Scopul proiectului:

Proiectul își propune să inițieze o rețea la nivel european pentru a încuraja dezvoltarea de instrumente de lucru eficiente în educația continuă a celor care sunt implicați în "noile profesii" și pentru a facilita schimbul de experiență între aceștia. 

  Activități:
 august - noiembrie 2003: cercetare și documentare
 4-6 decembrie 2003: vizită de lucru în Lisabona, Portugalia
 ianuarie - februarie 2004: cercetare și documentare
 10-12 martie 2004: întâlnire de lucru în Saint Quentin, Franța
 aprilie - mai 2004: cercetare
 mai 2004: întâlnire de lucru în Cluj
 iunie 2004: redactarea concluziilor studiului și publicarea materialului final
 iulie 2004: evaluare

Puteți găsi mai multe informații despre proiect vizitând pagina de web a proiectului.


© CRDE 2002
TIPĂRIRE   ÎNCHIDE