Achiziție de papetărie, materiale consumabile și rechizite de birou, tonere - ATRIBUITĂ
 
Fundația CRDE anunță efectuarea achiziției publice de livrarea de papetărie, materiale consumabile și rechizite de birou, tonere în cadrul proiectului „Sprijin pentru dezvoltarea economiei sociale în comunități multietnice din Regiunile de Dezvoltare Nord-Vest și Centru din România”, ID nr. POSDRU/84/6.1/S/57485.

 
  Manager de proiect:
Gábor Ádám

Perioada de desfășurare:
iunie 2010 – mai 2013

Acoperirea geografică:
Regiunea Centru și Regiunea Nord-Vest

Co-finanțator:
Uniunea Europeană, Fondul Social European prin Programul Operațional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013

Partener:
Departamentul pentru Relații Interetnice
Denumirea contractului de achiziție: contract de furnizare – achiziția de papetărie, materiale consumabile și rechizite de birou

Data publicării: 20.08.2010

Termen de depunere a ofertelor: 26.08.2010

Stadiu: atribuită

Documente:
Anunț
Documentația pentru ofertanți
Formularul A
Formularul B
Formularul de ofertă
Formularul de informații generale
Scrisoarea de înaintare
Declarația privind principalele prestări servicii

Rezultat:
Procesul verbal de atribuire
Anunțul de atribuire

Proiect cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013.
Investește în oameni!



© CRDE 2002
TIPĂRIRE   ÎNCHIDE