CAUTĂ:
 
 ŞTIRI
 Europa afirmă că romii sînt discriminați, măsurile întîrzie
  Situația rromilor în țările Uniunii Europene rămîne o problemă ce încă își așteaptă rezolvarea. Instituțiile europene se mișcă greu, deși luări de poziție s-au înregistrat la toate nivelurile.
 Gheorghe Sarău: „Se așteaptă prea mult de la educație”
  „Părintele” învățămîntului pentru rromi din România, Gheorghe Sarău crede că e nevoie de asigurarea unui minim al nivelului de trai și că educația nu este suficientă pentru a schimba situația precară din multe comunități de rromi. Un interviu publicat de revista studențească Infocampus.ro.
 A apărut "Istoria minorităților naționale din România"
  Lucrarea a fost editată de Project on Ethnic Relations (PER) la Editura Didactică și Pedagogică.
 
   

Kitul educațional „calendar multicultural”
 

Pachetul educațional „Calendar multicultural”, realizat în cadrul proiectului Apreciază diversitatea

Pachetul educațional „Calendar multicultural” contribuie la creșterea impactului calitativ al unei campanii de promovare a diversității, adăugând o componentă de învățare acesteia. Calendarul multicultural este un instrument care ajută profesorii să urmărească obiective care țin de formarea de valori și atitudini prin lecții. Profesorii pot utiliza calendarele la discipline diferite, în funcție de sfera de activitate din care provine personalitatea reprezentată în calendar și în funcție de conținutul citatelor și al imaginilor selectate. Pentru a veni în sprijinul profesorilor și mai mult, a fost editat un ghid metodologic.
Atât calendarul, cât și ghidul promovază următoarele idei: adaptarea predării pentru a face față diversității elevilor, evidențierea valorilor și atitudinilor care pot fi formate printr-o lecție la o anumită disciplină, sensibilizarea pentru considerarea diversității ca o resursă naturală a unei comunități.

 Ghidul "Diversifică-ți predarea - Calendar multicultural" (pdf)
 Ianuarie
 Februarie
 Martie
 Aprilie
 Mai
 Iunie
 Iulie
 August
 Septembrie
 Octombrie
 Noiembrie
 Decembrie
 
   
    
© 2002 CRDE
ACTUALIZAT: